Levering

Je woont niet in de buurt van onze winkels of hebt geen tijd om de bestelling zelf af te halen?

Geen paniek, we kunnen jouw bestelling ook bij je thuis leveren.

De meeste producten die je aankoopt kunnen geleverd worden via pakjesdienst of meubeltransport.

Welk van beide mogelijk is, vind je terug op elke productpagina onder 'Praktisch' bij 'Leverbaar'.

Lees hier onze maatregelen omtrent het Corona virus.

 

PAKJESDIENST

 

Kleine, niet-fragiele producten kunnen thuis geleverd worden via pakjesdienst.

Al onze zendingen via pakjesdienst worden momenteel verzonden over heel België voor € 4,95.

In Nederland kan dit vanaf € 8,90 en in Frankrijk vanaf € 14,90.

Zodra alle producten op voorraad zijn, sturen we deze op.

Op dat moment stuurt onze externe partner je een verzendbevestiging via mail met jouw track & trace code.

Normaal gezien ontvang je na deze bevestiging jouw bestelling binnen de 48 uur.

Via deze mail heb je ook de mogelijkheid om één van volgende opties te kiezen:

Kies een nieuwe leverdatum

Laat je pakket op een ander adres leveren

Laat je pakket in een Pickup parcelshop leveren

Geef toestemming aan de chauffeur om je pakket op een veilige plaats neer te zetten

Toch niet thuis wanneer de pakjesdienst langskwam?

Jouw pakket wordt automatisch geleverd bij een Pickup parcelshop in de buurt.

De bezorger laat ook een bericht achter in jouw brievenbus waarmee je je bestelling kan ophalen bij het Pick-up Point.

Van zodra jouw pakket is toegekomen in de parcelshop ontvang je nog een e-mail.

 

MEUBELTRANSPORT

 

Grotere producten kunnen aan huis geleverd worden via meubeltransport.

Standaard levering

De online bestellingen worden standaard geleverd via onze drempelservice door een externe logistieke partner.

Dit betekent dat de bestelling wordt geleverd op het gelijkvloers (straatniveau), in de eerste ruimte na de voordeur.

De kostprijs hiervoor bedraagt maximaal € 59 voor heel België.

Voor het transporttarief van grote voorgemonteerde meubelen en voor het transporttarief inclusief levering op verdiep en/of montage kan u ons vrijblijvend contacteren.

 

Voor het transporttarief van bestellingen geplaatst in onze winkels, gelieve de winkel in kwestie te contacteren.

Zodra alle producten op voorraad zijn, ontvang je een mail of SMS om een leverdatum te kiezen.

Wij plannen de levering dus niet automatisch, je bepaalt zelf welke dag je graag jouw meubelen geleverd ziet.

Een gerichter tijdstip van de levering ontvang je op de dag van de levering zelf tussen 6u30 en 7u30 's ochtends via SMS.

Niet thuis wanneer de chauffeurs langs kwamen?

Als je afwezig bent op de dag van levering, spreken we een nieuwe betalende levering af.

 

Extra diensten - Tijdelijk niet mogelijk (Corona maatregel)

Extra diensten zijn mogelijk in sommige regio's, we rekenen hiervoor een bijkomende kost aan.

Deze kost is afhankelijk van de benodigde diensten én de afstand tot de dichtste WEBA-winkel.

 

 

 

Adres 1, xxxx Locatie

BTW BE xxxx.xxx.xxx

Website

Service